close
تبلیغات در اینترنت
بررسی تخصصی Hyosung gt250r
Banner Image 1
Banner Image 1
Banner Image 1
Banner Image 1
Banner Image 1

بررسی تخصصی Hyosung gt250r

موتورسیکلت  HYOSUNG GT249R (هیوسانگ جی. تی. 249 آر)  که در بازارهای جهانی آن را با نام  GT250R Commet R می شناسند، به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات هیوسانگ در سال 2005 وارد بازار شد و با ظاهری مدرن، قدرت یک موتورسیکلت اسپورت کلاس 250 سی سی را به نمایش گذاشت. فریم این موتورسیکلت از نظر اندازه، شبیه محصول حرفه ای تر هیوسانگ یعنی GT 650 طراحی شده است.

 

 

 

در کلاس 250 سی سی، موتورسیکلت های گوناگونی در بازار وجود دارد اما اکثر آنها سایز و قدرت کمتری نسبت به آنچه ادعا می شود دارند. اما GT249R اینگونه نیست و با داشتن اندازه و ابعادی در حد موتورسیکلت های 650 سی سی و با داشتن فلاپ های حرفه ای، نمای یک موتورسیکلت سنگین کلاس حرفه ای را به نمایش می گذارد.


 


انجین GT249R، با داشتن دو سیلندر نوع (V-twin) با داشتن 8 سوپاپ با چیدمان DOHC، بر اساس انجین های سوزوکی طراحی شده است. این موتورسیکلت از سیستم سوخت رسانی انژکتوری با کنترل الکترونیک (EFI) استفاده می کند.


با داشتن استاندارد  EURO 3 ، میزان پراکندگی مواد آلاینده در این موتورسیکلت از بسیاری از محصولات این کلاس پائینتر است. در صفحه سنجشگرهای GT249R نیز از سرعت سنج دیجیتال و دورسنج آنالوگ استفاده شده است.

 

در GT249R ، اصلاحاتی در خصوص موقعیت و حالت سواری، کاهش وزن نهایی، اصلاح کرپی، ایجاد طوقه های پهن تر و طراحی ظریف و صیقلی تشکیلات قسمت عقب انجام شده و چراغک های LED در این قسمت به کار گرفته شده است و در مجموع، قدرت بیشتر و ظاهری شیک تر به موتورسیکلت داده است. 

.گلگیر عقب نیز به سادگی قابل تعویض است. در مورد طراحی زین نیز تغییراتی حاصل شده و وضعیت استقرار آن بهبود یافته است.

اگزوز GT249R با پوشش کاملاً صیقلی از جنس استیل، قابلیت تعویض و تقویت با اگزوزهای حرفه ای تر را دارا است.


در سیستم تعلیق این موتورسیکلت، از کمک های جلو با قطر 51 میلیمتر به صورت وارونه و غیرقابل تنظیم استفاده شده که با فریم های فولادی از نوع کلافی (گهواره ای) ترکیب شده اند و راهبری و کنترل بهتری را فراهم می کنند. GT249R با برتری نسبت به بسیاری از موتورسیکلت های SPORT در کلاس 250 سی سی، از دو دیسک در سیستم ترمز جلو با اندازه های 300 میلیمتر با سیلندرهای دوپیستونی استفاده می کند.

.این نوع سیستم ترمز که در  GT249R به کارگرفته شده معمولاً در موتورسیکلت های سنگین تر استفاده می شود. در سیستم ترمز عقب نیز یک دیسک 230 میلیمتری به کار گرفته شده است.

 


این موتورسیکلت در مجموع با این ویژگی ها در کلاس 250 سی سی، یک سر و گردن از بسیاری از رقبا بالاتر قرار می گیرد.

HYOSUNG GT249R  از سوی یکتاز سیکلت کویر به عنوان نماینده رسمی هیوسانگ کره جنوبی در ایران عرضه می شود.

نویسنده : امیر | بازدید : 920 | تاریخ : پنجشنبه 30 آذر 1391 | نظرات ()
برچسب: ةیوسانگ،بررسی،250 ,

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط لینک فا جدیدترین سیستم تبادل لینک فارسی در تاریخ 1391/9/30 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

سلام،آیا میدانید تبادل لینک تاچه حد در افزایش بازدید سایت شما موثراست،علاوه برآن،تبادل لینک باعث بالا رفتن رتبه گوگل سایت شما نیز میشود؟
سیستم تبادل لینک اتوماتیک لینک فا با هدف ارتقای رتبه ی گوگل و افزایش بازدید سایتها و وبلاگهای فارسی راه اندازی شده است،کافیه لینک ما رو بزاری تو سایتتون و بعد لینکتو نو ارسال کنید تا بلافاصله لینکتون ثبت بشه،(توجه:درصورت حذف لینک مون بلافاصله لینکتون حذف میشه)


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

پیغام ورود و خروج